«من امیدوارم که همة ملت و همة افرادی که در سرتاسر کشور ما هستند، خدمتگزار باشند به این کشور و خدمتگزار باشند به جمهوری اسلام. و خدمتگزاری آنها همان مجاهدة در راه خداست. و من امیدوارم که همة آنها با مجاهدین در راه خدا شریک و سهیم باشند، برای اینکه آنها هم مجاهده میکنند ولو آن پیرزنی که در اقصی بلاد(1) دارد یک خدمتی میکند برای این شهدا و مجاهدین و بازماندگان شهدا... و عمده چیزی که هست این است که صادقانه خدمت کنید، خدمت بکنید، گمان نکنید که شما یک کاری که برای آنها انجام میدهید یک منّتی بر آنها دارید... مبادا یک وقتی یک کلمة درشتی گفته بشود به این بازمان تجربه ای از نوع اینسپشن!...
ما را در سایت تجربه ای از نوع اینسپشن! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 2:14